Doplňky, tunning :-)

 

Každý si upravujeme svoje motorky k obrazu svému, ani já nejsm vyjímkou

 

1.-Prakticky ihned po koupi jsem zvednul zadní plotnu aby se dal přimontovat kufr na nějaké ty zbytečnosti co člověk sebou tahá.

2.- Montáž držáků kufrů byla další nezbytnou volbou. Přeci jen je to věc pohodlí.Plátěné brašny sice byly také dobré, nicméně po týdnu v dešti už přeci jen prosakovaly, navíc věčné sundavání a nasazování všeliakých příchytek zabraňujících plápolání taky nebyla zrovna chvilka.

Kufry jsem pořídil u AluMilánka a naprostá spokojenost.

3.- Scottoiler - zlatá věc pro nás co jezdíme více asfalt než bahýnko.Sice dá chvíli práce ho nastavit aby zadní kolo nepřipomínalo hroudu šmíru, ale výsledkem je doplnění oleje do zásobníku jednou po 500km a žádné natahování uší při skřípání a jiných podezřelých zvucích od řetězovky.

4.- Zásuvka je dnes prakticky nezbytností, ať už pro navigaci nebo pro dobíjení mobilu, skvělou věcí je také redukce do zásuvky na USB

5.- Padáky také aspoň pro mne nezbytné.....dlouho jsem si lámal hlavu kam se všeliakou drobotí (izolepa, el.stahovačky,pojistky aj.) až jsem postavil motorku vedle jízdního kola a nápad byl na světě.Do každého padáku jsem koupil kapsu na rám jízdního kola a je zase trošku místa navíc.

6.- Zvýšení řidítek.Další nepříjemností byla poměrně nízko posazená řidítka, vyřešeno zakoupením 35mm nástavců a teď můžu vesele jezdit ve stupačkách a nehrbit se.

7.- Po první dovolené kdy mi protijedoucí auto prostřelilo kamenem přední masku jsem alespoň pro svůj dobrý pocit přilepil na světla mřížky ze Simsona.Také výměna žárovek za více svítivé byla nutnost.

8.- Zvýšení plexi - nevím proč,ale originál turistické plexi se mi moc nelíbilo, takže nastal čas kutění a zkoušení. Nakonec to vyhrál obyčejný ochranný plexi štít v pracovních oděvech za 150kč který jsem přepůlil a namontoval.Bohatě mi to stačí a hlavne při 140km/h už nemám pocit že mi někdo chce urvat hlavu.

9.- Původní majitel zřejmě také upravoval, bohužel asi moc nepřemýšlel když sundal přední blinkry a nacpal je do otvoru v kapotáži který přivádí vzduch a chladí vše co je pod plasty, hlavně elektriku.Namontovány klasické blinkry.

10.- Výměna laďáku za originál. Prostě nemám rád když mi za zadkem 3h v kuse řve výfuk......už mě po dojezdu nebrní hlava :-)